2010. január 31., vasárnap

iPad

Összefoglalva az iPaddel kapcsolatos bejegyzéseket elmondható, hogy az Apple nem dobott nagyot, sőt. A felfokozott várakozásokhoz képest sokkal kevesebbet tud az iPad. Ez jóval kevesebb, mint amit majd a .1 vagy .2 verzióban megvalósítva örömködés fogadna. Személy szerint olyan érzésem van, mint az Air bemutatásakor volt. Akkor nem hittem, hogy a "legvékonyebb" marketing elégséges lesz a termék diadalához. Persze a "de hová tűnt a számítógép" (iMac) esetén is így gondoltam, mármint hogy a reklám duma kamu - de akkor volt a háttérben hardver és szoftver újdonság. Sőt - az első iMac kibocsátás második hulláma is ilyen volt, akkor az Apple a színválasztásra biztatott az öt különböző színű iMac kapcsán. De akkor meg ott volt az egész iMac, mint újdonság.
Az iPad ... kádba nem viszem könyv helyett, újságot olvasni kényelmetlen, kedvenc kávézómban rendszeresen lekávézom és leeszem az újságot. Az viszont nagyon áll, amit pár hete írtunk meg az Apple, mint vallás kapcsán. Akkor úgy fogalmaztunk, hogy amit az Apple nem gyárt, az nincs, és igény sincs rá. Akkor Jobs temette az olvasás (guttenbergi) galaxisát és értelmetlen dolognak tartotta a Kindle-t és más eBook olvasókat. Jelezzük, a kánon átíródott - de még inkább: 1984-szerűen radír és átírás hajtatott végre. A G-galaxis él és virul, az e-könyv olvasó, természetesen csakis az Apple féle megvalósulásában, előre és a jövőbe mutató termék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése