2011. március 9., szerda

Egész oldalas hirdetés a Népszabadságban

A MacBook Pro család termékváltását segítendő a lenti hirdetés jelent meg a mai Népszabadságban (Magyar Nemzetben nem láttam - kedvenc Java Caffe kávézómba pedig ezen kívül csak a Blikk jár, amit nem szoktam reggel átlapozni és a Népsport, vagy hogy hívják a sport lapot ma napság, de abban sem volt Mac hirdetés). A kínált Macek a kifutó készlet tagjai - a szépség az, hogy a felsorolt üzletek közül többen már el is fogyott az akciózott gép - afelől szkeptikus vagyok, hogy "ha már itt vagyok" felkiáltással hányan veszik ezt tudomásul és vigasztalják magukat egy másik Mackel.
A hirdetésben csak az APR (Apple Premium Reseller) üzleteket nevesítik - vájt fülűek ebből kihallják, hogy van olyan több boltot is üzemeltető cég, amelynek nem minden üzlete nyerte el az APR minősítést. Az ilyen közös hirdetéseket általában az Apcom CE (VAR) szervezi - gondolom, most sem volt másképp. A kimaradó AR-ek (Apple Reseller) ismét megerősítést nyerhettek, az Apple-nél igazán labdába csak az APR-ek rúgnak. Persze, ha mindenki APR lesz, akkor a Prémium jelző okafogyott lesz. Apró észrevétel: az eddigi zöld dizájn narancssárgába fordult.
A hirdetésnek viszont örülünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése