2011. szeptember 20., kedd

Apple Áruház és a számlája

Jajj nekem, jajj a könyvelőmnek! Az Amazon és az iTunes Store számlái láttán is szívinfarktust kaptunk és büntetéssel néztünk szembe: "Mondjuk meg annak az Amazon nevű vállalkozásnak, hogy mi a magyar számla formai követelménye!" - hangzik a sláger mondat hivatalos ajakról. Szegény Amazon, amikor aláírási címpéldányt kérek és három hónapnál nem régebbi közüzemi számlát...
Az Apple Áruház (AÁ) számlája is csodás mondatokat csal majd elő a könyvelésen. Egyrészt szinte hibátlan magyarsággal készült, bár a számla megnevezés - de tessék kipróbálni! Az áfára figyeljünk oda, jelenleg 2500% az Apple szerint, bár számolni jól számol a 25 százalékkal. Vagy tud valamit. Aláírás és pecsét az nincs, mert a számla a netről nyomtatható. Az eladó viszont egy ír vállalkozás, tehát - gondolom az el nem olvasott szerződés szerint Cork megyében pereskedhetem, ha majd arra kerül a sor.

2 megjegyzés:

repeti írta...

Én egyszer szalvétára írt számlát kaptam Londonban, amikor nagyon erősködtem, hogy nekem papír alapú nyugtára van szükségem...
És még ekkor sem gondoltam azt, hogy ők a hülyék.

Ferenczy Gábor írta...

How many roads must a man walk down?

Megjegyzés küldése