2012. január 16., hétfő

Szénkészítés iPad Pages–zel

Valami fura okból minél nagyobb egy cég, annál később küld pénteken árajánlatkérő mailt „jó lenne, ha még ma" kitétellel. Most pénteken is kaptam jött egy, gondoltam békében, otthon megválaszolom, amíg készül az ebéd (igen, szeretek délután fél négy felé ebédelni, na!). Momentán nincs otthoni gépem – az egy darab ősöreg pécé csak Simcityzésre alkalmas (anno tizenéve ezért vettem) –, így maradt az iPad. Picit fáztam a gondolattól, de úgy éreztem, egy nyúlfarknyi levél nem lehet akadály.
Küldi, kapja, tisztelt bárki, telefonos megkeresésére adom az alábbi ajánlatot, ennyi iPad ennyiért, bármi kérdés, keressen, dátum, aláírás, csók.

Ez Macen tényleg két perc. iPaden több. Hogy mennyi, azt nem tudom, de több. Épp ott tartottam, hogy sikerült a „küldi" és a „kapja" olyan formázással, mint ahogy szeretném (kivéve sortávolság, mert az csak a stílusok által hozottan volt módosítható), amikor erős égett szag áradt be a konyhából. iPad balra le, rohanás, az izzó lábasban faszénné transzformált gnocci megtekintése közben ablakfeltépéssel biztosítani a füst távozását (hat éve nem látott szomszéd rosszalló pillantásának fogadása).
Summa: az iPad Pages mellett röpül az idő. Az is hülye, aki péntek 14 után árajánlatot ír. Olcsóbb rendelni, mint készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése