2012. február 6., hétfő

Az Oroszlán visszavág

Péntekenként kikapcsolom az iMacem, mert hétfőig netszünet van, legalábbis iMacileg. Rég néztem már, ezért elleőriztem, és találtam szoftverfrissítést, ráadsául oprendszernyit (10.7.3), nosza, elmenetel előtt letölt, telepít. Nem volt egy száguldó ördög a telepítés, ezért a "telepít és kikapcsol" opcióra vártam vagy negyedórát. Ma reggel gép bekapcsol, logo van, pörgő jel van - más nincs.
Persze, hogy nem az Oroszlán áll bosszút rajtam, mert fikázom folyamatosan, de azért érezhetem így!
Most épp a recovery-re várok ... várok ... már volt újraindulás, most van telepítés. Azért nagy pánik - kernel pánik - nincs, mert a merevlemezem egész tartalma TimeMachine-elt. Így nem veszhet el egyetlen digitális fényképem vagy zeném sem, nem is szólva az aktuális és archívált munkákról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése