Kis segítség Tőled nekem


Kis segítség Tőled nekem


Készítek egy felmérést azoknak, akik elvégezték az alapfokú Mac OS X képzésünket.
Arra kérlek, hogy töltsd ki! És ha bármi olyat találsz, ami szerinted hibás (rossz válasz, félreérhető kérdés...), akkor írd meg, jelezd nekem a kérdőív végén.
A teszt célja, hogy bárki felmérhesse alap-tudását, ezt – kérlek – vedd figyelembe, amikor kitöltöd vagy írsz nekem.
Előre is köszönöm minden kitöltőnek, visszajelzés küldőnek.

2012. március 12., hétfő

iPhoto az iPaden

Hosszú idő után először kell dicsérnem iPades Apple programot, mégpedig az iPadet. Nagyon jól sikerült, használható, alig ad kevesebbet, mint a Maces. Sőt. Úgy helyesebb az előző mondat, hogy amit csak a mindig nálunk lévő eszközzel – ujj – el lehet végezni anélkül, hogy bonyolult hierarchikus menük közt tévelyegnénk, azt az iPhoto nem nélkülözi. Pár dolgot igen – vagy tíz perc alatt nem találtam rá –, ám cserébe sokat tudó képkezelő, –szerkesztő és –megosztó alkalmazást kapunk. Bár ez a program is fizetős – négy euró –, de tíz perc után határozottan érzem, megéri az árát.

Fotó Journal, magyarul Napló

4 megjegyzés:

  1. "Hosszú idő után először kell dicsérnem iPades Apple programot, mégpedig az iPadet" - nem inkább az iPhoto-t? :)
    Egy ilyen címmel, egy ilyen rövid bekezdést írni, ráadásul azt is szervezetlenül... ennek mi értelme?

    VálaszTörlés
  2. Mea culpa.
    De, iPhoto.
    Bár lényegtelen, de azért ilyen rövid, mert:
    – váratlanul jött egy hallgató oktatásra (nem volt megbeszélve)
    – ezért nem tudtam odamenni, ahová akartam, tehát telefonálnom kellett
    – másik ügyfélnek módosítani kellett az ajánlatán
    – beugrott egy „gyors baráti szívesség"
    ez alatt sikerült a fenti bekezdést + linken a journalt összetennem. Persze, várhattam volna vele máig (bár ma sem azt csinálom, amit terveztem – ez nem indok, csak tény). Maga az iPades iPhoto megér egy hosszabb írást, de ehhez kellene pár óra, amikor senki és semmi sem zavar. Mint a most jövő hétvége.
    Mea culpa.
    Mea culpa maxima.

    VálaszTörlés
  3. Honnan tudok linket szerezni a feltöltött naplóhoz? Rányomtam, hogy megosztás - iCloud, pörög egy kicsit és ennyi.

    VálaszTörlés
  4. Nekem iPhotoban jobbra fenn, az Edit előtti ikonra kattintva, iCloudot választva kapok egy View in Safari gombot. Safariban meg már látom a linket.

    VálaszTörlés