2012. április 18., szerda

MagSafe és az iPad

Az egyik ok, amiért az Apple-t szeretjük, hogy odafigyel az apró részletekre is. Elég, ha csak a hordozható gépek táp kábelére gondolunk, hány MacBook és MacBook Pro és Air életét mentette már meg az, hogy erősb rántásra a kábel elválik a géptől, a mágneses rögzítés enged. Bár. Bár a kis MacBook 12-es anno működve, mit működve?, fájlt töretlenül másolva élte túl az irodai négy méteres repülést, de az akkori árát ismerve, az ötvenezer forint per méter remek magas vérnyomást okozott.
Tegnap előtt életem értelme az életem másik értelmét (iPad) röptette meg tápkábelénél fogva, amelyet állítása szerint persze én helyeztem el hibásan a lábai mellett. (Azóta vettem sárga figyelmeztető szalagot, acél-korlátot...). Az iPad szerencsére túl élte, bár kicsit lazább lett a szerkezete az egyik sarkánál. Ekkor jutott eszembe, miért nem lehet ez a csatlakozó is olyan mágneses. Mágnes már amúgy is van az iPadben, olvass utána a az Apple cover mágneses viharának.
Steve nem hagyná így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése