Kis segítség Tőled nekem


Kis segítség Tőled nekem


Készítek egy felmérést azoknak, akik elvégezték az alapfokú Mac OS X képzésünket.
Arra kérlek, hogy töltsd ki! És ha bármi olyat találsz, ami szerinted hibás (rossz válasz, félreérhető kérdés...), akkor írd meg, jelezd nekem a kérdőív végén.
A teszt célja, hogy bárki felmérhesse alap-tudását, ezt – kérlek – vedd figyelembe, amikor kitöltöd vagy írsz nekem.
Előre is köszönöm minden kitöltőnek, visszajelzés küldőnek.

2012. október 21., vasárnap

Mountain Lion könyv

Megírva. Szinte megolvasva. Képesítés alatt. Tördelése megkezdve. Ket héten belül nyomdában. December előtt a boltokban.
Ezért pihen ez a blog ezekben a hetekben.

5 megjegyzés:

  1. Ez kezdőknek is hasznos lesz? Én most tervezem egy macbook vételét s mivel az alapokról indulok jól jönne egy ilyen könyv hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    Pontosan. Kezdőknek, akiknek Mac az első gépük, vagy ez az első Macjük.
    FG

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a választ akkor vevő leszek rá, most döglődik a régi laptop s most erre esett a választás, mellesleg egy gyors kérdésem lehet mivel lemaradtam a technikával, a 13"-os macbook pro-ba beépítette intel4000 grafikus proci nagyon gyenge folyamatos videoszerkesztésre? (mondjuk Avid-ra)vagy maradjak a 15"-os pro-nál amiben az nvidia chipset van. (a kérdésem miértje, hogy most jött ki a retinás 13"-os s megközelitőleg egy árban van a 15"-os sima macbook pro-val)

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Ez nehéz kérdés. Ha csak magadnak vágsz videót, arra bármelyik Mac jó. Profi munkához viszont profi gép kell. Bármelzik viszonteladó szívesen segít.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a választ, minden jót.

    VálaszTörlés