2013. november 29., péntek

Moszkva bevétele

Ami nem sikerült Napóleonnak és a náciknak, az sikerült Széll Kálmánnak, az Moszkva bevétele. A Drive on Moscow ára 8,99€, amit ha összevetünk a nem rég bemutatott amerikai polgárháborús app 1,79 eurójával, mutatja az infláció mértékét 1863-1943 közt.
Az ár egyébként nem véletlen, ismét nem egy könnyed délutánnak nézünk elibe, akár a Vörös Hadsereg, akár a német hadigépezetet irányítjuk a másik ellen. A játék szépségét mutatja, hogy a minap baráti társaságban késhegyig menő vita dúlt arról két jó barát közt, hogy a történelmi ismeretek - értsd zászlóalj szintű mozgás napra bontva - segíti vagy hátráltatja a nyerést. A válasz persze attól is függ, hogy melyik oldalt toljuk... Csatoltam volna saját képet is, de a játszófelek a tegnapi napig nem voltak képesek egy screen-shotot átküldeni, így egy hivatalos kedv csinálónak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése