2014. április 4., péntek

Dehogy kattantam rá az iPhone-ra!

(Klasszikust plagizálva: elfogtunk egy levelet...)
Képzeld, milyen napom volt! Elmentem biciklizni, és annyit kellett használnom az iPhone-om, hogy teljesen lemerült. De nem volt gond, mert vittem magammal a teljesen feltöltött Soldier Power Banket (90$), ez 7800mAh energiát tud tárolni, erről nem volt gond az iPhone többszöri újratöltése sem. Ráadául a cucc vízálló, mármint a Soldier, így nem volt gond, hogy a teljes kulacsnyi vizem ráfolyt. Amúgy is hasznos volt, mert úgy eltévedtem az erdőben, hogy még térerőm sem volt, be is esteledett, de a Soldier vakujával SOS jeleket adtam le, a vadászok meg kedvesek voltak.
Az viszont állat volt, hogy amíg vártam, hogy megmentsenek, az iPhone-omat a Flir One (350$) segítségével hőkamerává alakítottam. Így, ha medve vagy tigris jött volna, azonnal kiszúrtam volna. Sajna, egy állatot sem láttam, csak a vadászokat...
Így feljutottam az Iker Csúcsra, ahol, bár éjszaka volt, csináltam egy körpanorámás felvételt. Nem, nem remegő kézzel, ahogy a múltkor, hanem a Motrr Galileo-jával. Aranyos kütyü, csak a panorámázás miatt vittem magammal, pedig lehetett volna vele time-lapse felvételt is csinálni. Nekem megért 150 dolcsit, de adhatnátok bele, mert így nem az elbénázott képeimet kellett nézni.
De tudod mi a legjobb? Hogy a vacsorám pont akkorra készült el, mire hazaértem! Persze ehhez kellett a Crock-Pot Smart Slow Cooker! Ezt a WeMo appal kontrollálom, így sikerült az időzítés pontosan hazaérkezésem időpontjára. Kikapcsolom, bekapcsolom, változtatom a hőfokot - csak net legyen! Száz dollárért a hülyének is megéri, ezért vettem meg én is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése