2014. május 15., csütörtök

Mi egy közösségi médiára specializált ügynökség...

-Melyik közösségi platformot válasszam?
- Az attól függ - jöhet a sztereotip válasz, hogy mit szeretnél? Bár erősen amerikai szemmel készült, azért érdemes átforgatni a következő prezentáció oldalait. Ezt mindjárt egy közösségi platformon, a prezentáció megosztását kínáló Slideshare-ről beillesztett prezivel tesszük.

Ügynökség tesztelő

Mielőtt ügynökség tesztelésbe kezdenénk, játszunk! A preziben szerepel tíz közösségi felület, hányat ismersz ezek közül: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Reddit, Slideshare (hahaha), Stumbleupon és Instagram. És meg is tudnád egy mondattal határozni, hogy melyik - elvben - mire jó, mire való, mire alkalmas?
Ha nekem nem is menne, egy ügynökségnek, amely magát a közösségi platformok ismerőjének, tudorának, mesterének és királyának állítja, mindent tudnia kell, amit a prezi mutat. És még a spéci magyar közösségi oldalakban is otthon kell lennie, kezdve a még létező iwiw-vel. Mi naponta több mailt is kapunk, amelyben ilyen-olyan ügynökség, PR cég kínál havi három-ezertől ötvenezerig közösségi jelenlétet. Időm, mint a tenger, ezért rendre írok nekik: igen, érdekel. Jó részük ezek után fel is hív - amelyik nem, az még lábjegyzetet sem igényel. Velük szoktam eljátszani a fent leírt kérdezősködést.
Jelentem, a helyzet súlyos, csapataink harcban állnak. A 10/10-es eredmény eddig nem született, 8/10-es a legjobb.


Ja! És mi köze ehhez a Mac-világnak? A Share, a Megosztás gomb. Az Apple által kedvelt, elismert, észrevett, barátinak tekintett közösségi helyekre - Facebook, Twitter, Flickr... - egy kattintással oszthatod meg gondolatod.

2 megjegyzés:

  1. http://www.origo.hu/techbazis/20140514-tizenket-ev-utan-bezar-az-iwiw.html

    VálaszTörlés
  2. És vajon hányan ajánlják a Linkedint, mint közösségi megoldás?

    VálaszTörlés