2015. február 9., hétfő

Olvasnivaló: Kreatív: Felker Noémi, az iCentre ügyvezetője

Hogy kerültél végül az Apple-termékek prémium kiskereskedelmével foglalkozó iCentre-hez?
Egészen véletlenül talált meg a munka. Az iCentre marketingvezetőt keresett, és érdekelt a téma. Izgalmasnak tűnt, mert a világ egyik legérdekesebb, legértékesebb márkájához kötődik, a kihívás pedig az benne, hogy az iCentre nem az Apple, hanem Apple szakértő.

Néhány hónap marketingvezetői feladatkör után a cég vezetésével bíztak meg. Meglepett a felkérés?
Korábbi munkaköröm révén beleláttam a cég életébe, már láttam, hogy mekkora potenciál van benne, hogyan fejlődhetne még gyorsabban az iCentre. Úgy éreztem, hogy ez az a cég, aminek a vezetői szemléletemmel, a tudásommal a hasznára lehetek. Jól megértettük egymást a tulajdonosi körrel, így azt gondolom, hogy adta magát a döntés, hogy elvállaljam.

Szerinted melyek azok a tulajdonságaid, amelyek miatt a cég vezetője lettél?
Korábban már említettem, hogy építkező típus vagyok, ebben látom a sikert. Engem ez inspirál. Bízom benne, hogy a bennem lévő erővel, lelkesedéssel másokat is motiválok. Szerencsés embernek mondhatom magam, mert nagyon jó kollégákkal, igazi egyéniségekkel dolgozom nap, mint nap. Mindannyian megérdemeljük a sikert. Ha engem érdekel, motivál a feladat, amit végeznem kell, akkor 28 órás lesz minden állás. Megtehetném, hogy este hatkor kikapcsolom a gépet és hazamegyek, akkor is állandóan azon jár az agyam, hogy mit lehetne még jobban, még sikeresebbé tenni a cégnél. Valójában a munkám a hobbim.

Miben változott a feladatköröd? Kinek referálsz?
Sokkal komplexebb lett. Nyilván más egy részterületért, mint az egész cégért és az ott dolgozó kollegákért felelni és teljes felelősséget vállalni. Én a máltai Hili Ventures és VJ Salomone Group között létrejött konzorciumnak riportolok. Mindkét vállalat Málta két meghatározó üzleti vállalkozása, nagymúltú, tőkeerős cégek, vezetői pedig régóta az üzleti életben tevékenykedő, nagy tudású, tapasztalt emberek. Nagyon jó velük együtt dolgozni, mert nemcsak az anyagi hátteret biztosítják, hanem tudásukkal, éleslátásukkal, tapasztalataikkal is támogatnak minket, hogy még sikeresebbek legyünk. Igazi élmény velük találkozni és beszélgetni.

Szerző: Molnár Kinga
Forrás és teljes cikk: http://www.kreativ.hu/karrier/cikk/nem_ert_veget_a_szerelem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése