2016. március 16., szerda

iPhone? iPad? iPod? Mac? Ki mit vár idén? – eredmény

Pár napja, a hosszú hétvége tétlenségét oldandó, rákérdeztünk, hogy ki mit vár az idén? Külön lehetett várni a Maceket és az iOS eszközöket. A válaszok nagy meglepetést nem okoztak, de azért mindegyik grafikonhoz fűnék egy-egy mondatot. A belső kőr mutatja az elsődleges választást. A belső szeletek mentén pedig a másodlagosakat tüntettem fel. Elsőre kicsi kaotikus (megcsinálni sem volt méznyalás, de a Numbers-zel ez gyerekjáték), de így mondja el a legtöbbet. Szerintem.

Mac
A kérdőívet jellemzően a blog olvasók töltötték ki, így az adatok őket - titeket, köszönöm a kitöltést! - jellemez. A hordozható Macek esetében a Pro iránti vágy, érdeklődés engem meglepett, én pont fordítva tippeltem volna, az Airt vártam befutónak. Ami érdekes, hogy a Pro-t választók (belső szürke) másodlagos preferenciája, érdeklődése nem a MacBook (külső kis lila 11 óránál), hanem a MacBook Air (külső széles piros).

iOS
Az iOS eszközök esetében az iPhone mindent visz, de azért nem annyira. Ami viszont számomra meglepő volt, hogy az AppleTV mennyire nem lenézett, lesajnált, elfelejtett termék. Az iPodnak meg annyi.

Bónusz track
Anno az Almalap kérdezett ilyesmiket. Valójában egy keresés dobta a régi oldalt elém, és onnan jutott eszembe, hogy megismételjük az ott feltett kérdéseket - de sok már értelmezhetetlen, érthetetlen. Akit érdekel, itt vannak a 2008-09-es végeredmények. Mutatóba két, talán még érthető, grafikon (remélem, meg is jelenik).

2007. december

2005. október 17-24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése