2017. augusztus 21., hétfő

Ezeket a laptopokat érdemes idén megvenni a gyerekednek?

Eddig bíztam a Portfólión megjelenő írásokban, hitem a "Ezeket a laptopokat érdemes idén megvenni a gyerekednek" írás végére erőst megcsappant. Ahogy negyedórás melóval (remélhetőleg minimális számú hibával) összeütött táblázat mutatja, a felső kategóriában az almát (szó szerint) a körtével (átvitt értelemben) vetették össze. Az alsó két kategória alma-mentes volt, így kimaradt.


A cikk szerint felső kategóriás gépek összehasonlítása.

"Van itt minden, mint a búcsúban" – ahogy mondani szokás. Persze így jár az, aki fordít – de legalább nem ferdít. Két gépet ki is hagytam, mert azok itthon nem kaphatók, legalábbis legjobb haverom, a Google, szerint nem.

Ha engem kérdeznek
Ha engem kérdeznek, akkor nagyon elgondolkodnék. Mert a legtöbb suliban Word van, Excel meg PowerPoint. Ami, igaz, van Macre is, de nem pont úgy néz ki. Ha nem informatikus lesz a gyerekből (gimi, egyetem), akkor szívni fog a kicsit más rendszerrel. Pécéből sem vennék 17 incheset, az is biztos, ha csak nem videóvágó szakon tanul. Sőt, inkább kétszer 170-200eFt, mint egyszer félmilla vagy még több.
Macbook Airt választanék. Elméláznék, hogy 128 vagy 256 gigásat vegyem-e. Pro tök fölösleges (ha csak nem info szak, vagy videóvágás – ha meg az lesz, ráér akkor megvenni a Pro-t). Amit biztos vennék, az a plusz két év gari kiterjesztés. Meg az ütés álló tok, táska.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése