Ez nem karácsonyi utánlövés némi nyálas, giccses meghatottsággal, ez kőkemény üzlet. Az Apple és a Greenpeace erősen terhelt viszonya egyre barátibbnak tűnik, a nemzetközi környezetvédő szervezet négy arany-csillaggal értékelte az Apple erőfeszítését, hogy termékeiben minél kevesebbet használjon BFR és PVC anyagokból, ha lehet, akkor teljesen el is kerülje ezek felhasználását. Ez a két típust tartja a környezet fő elenségének a Greenpeace. A négy arany-csillag valójában négy területet fed, az Apple elnyerte a Greenpeace szeretetét az asztali- és a hordozhatógépek, a mobil-telefonok és a kijelzők területén. Hat cég közül, amelyek az Apple-höz hasonlóan mind a négy területen érdekeltek, egyedül az Apple kapott négy arany-csillagot. A Dell, a Lenovo, a Samsung, és az LGE csupán egyetlen arany-csillagot kaszítozott.
Az egyre zöldebb Apple (1 és 2) a Greenpeace 18 céget minősítő létráján is feljebb lépett, már az ötödik helyen áll, ez fél év alatt at helyet jelent.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése