A bemutatását követő 90 napban az Apple több, mint 1,1 millió darab MacBook Airt adott el, ez az ez idő alatt értékesített hordozható gépeinek 38 százaléka - magyarul minden harmadik eladott hordozható Mac Air volt. Uhhh! Az már csak a szokásos vicc kategória, hogy 700 ezer darab eladását tervezték, az Apple rendre alulbecsli az eladásait, hogy aztán jöhessen a diadalmas túlteljesítési terv (Pióker bácsi?) Ha nekem lenne ennyire csapnivaló eladás-becslő csapatom, az bizony már repülne (az Airben).
Engem mindig meglep az Air sikere, aminek - mint ismert - a legfontosabb jellemzője, hogy ... hogy vékony. Minél inkább a végén mérjük, annál inkább. Értelmes felületű kapu nincs rajta, az árából normális (és egy kilóval nehezebb) MacBook Pro vehető, amivel viszont lehet dolgozni. És valószínű, hogy itt a gondolkodásom hibája, aki Airt vesz, annak a legproci igényesebb munkája a Farmville futtatása levél elküldése közben. No Photoshop, no Final Cut - de még Aperture is csak iPhone-os képekkel. Passz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése