Öt pontba csoportosítottam gondolataimat:
- Játékok. Havi öt dolláron debütált az Apple Arcade játék előfizetési szolgáltatása. Újabb „csak egy sör“ a felhasználók kosarában.
- Apple TV +. A Morning Show és az új See sorozat nagyon jól néz ki, sok nézőre számíthat. De fiztnek-e még további öt dollárt? (Az iPhone, iPad és Macintosh vásárló egy évre ingyenes előfizetést kap.) Az Apple ára az iparágban a legalacsonyabb, de az eredeti műsorok könyvtára a legkisebb.
- iPad. A társaság hetedik generációs készüléke fényesebb („varázslatos üvegdarab” - mondta Greg Joswiak veterán termékmarketinges) –, erősebb és olcsóbb, mint néhány elődje. Az iPadek és MacBookok tovább közelednek egymáshoz, az iPad most ütős teljesítményt kínál jó áron.
- Apple Watch. Mintha egy üzleti kerekasztal által büntett termékbemutató lett volna, a készülékgyártó órájának egészségügyi és egyéb, életét javító tulajdonságaival promótálta termékét. Aztán új színeket és sávokat mutatott be. Tim Cook vezetése alatt az Apple egyetlen sikeres terméke a Watch – és egyre jobb lesz.
- iPhone. Az Apple bemutatta nagyszerű kameráit, az új iPhone 11 (nem XI) és a még újabb iPhone 11 Pro telefonokban. A „slofies” vagy lassú mozgású önportrék kifejezést is beírták a szótárba. Azok a fogyasztók, akik telefonjukról úgy gondolnak, mint egy kamera, amely telefonhívásokat is lehet kezdeményezni, imádni fogják az Apple új eszközét. Mindenki más valószínűleg ragaszkodni fog az egyre megbízhatóbb régi készülékéhez.
Adam Lashinsky @adamlashinsky
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése