Elkezdeni macerás, meg kell adni a cégeket, a cégekhez tartozó feladatokat – mert ezekre kattintva lehet az időmérést indítani és megállítani. Ha vannak adatok, akkor azokat napra, feladatra, több felhasználó esetén emberre, cégre bontva lehet visszanézni, elemezni.
Két oka van, hogy a számtalan alkalmazás közül a Tyme-ot mutatjuk be.
Az egyik, hogy mobil eszközön futva remek funkciója a helyhez kötött időmérés bekapcsolása. Mi, a Macademia, több cégnek végzünk rendszeres informatikai szolgáltatást. Elég az egyes helyek GPS koordinátáit felvinni a mobilra, az észleli, ha az adott mobil a helyszínen (annak epszilon sugarú körzetében) van, az időmérés automatikusan indul és leáll. A Tyme több felhasználós változatával nem kín-keserv összeszedni, ki mikor hol mennyi ideig tartózkodott – és végezte hibátlanul és fantasztikusan melóját.
A másik ok, hogy PDF, CSV vagy JSON formában is kinyerhetjük a Tyme adatait, így a munkalap, havi elszámolás és minden más, korszerűtlen és az SAP által papír alapon megkövetelt kimutatás elkészítését is automatizálhatjuk.
De még egyszer, az időmérő alkalmazásban mindenkinek más a tuti, érdemes tesztelni, és pár nap után dönteni. A dolog rákfenéje, ami könnyen nem oldható meg, az az emberi közreműködés. De pénzért sokan mindenre képesek vagyunk. A Tyme fizetős, havi 1390 forint a díja.
Na de a Mac is tudja, hogy mennyit használom és mire!
Igaz. Ám ha jól megnézed a képet, vagy a saját Macedet, látod, hogy a Mac, bármilyen rettentő okos is, nem tudja, hogy a mailezés idejéből mennyi volt a munka, és melyik ügyfél mennyi időd
PS: ennek a blognak a megírása
Az idő persze nem tartalmazza az alkalmazás megtalálása, letöltése és telepítése idejét.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése