2009. április 25., szombat

Almalap: The End

(mert szeretjük a Jim Morrisont)
A tegnapi hírkiszivárogtatásra hivatkozva az HDSys e-mailen értesített, hogy nem kívánja az Almalap megjelenését támogatni. Ezért a 150. számunk volt az utolsó, a bent maradt előfizetői díjakat a héten visszautaljuk.
"Felhívom a figyelmedet arra, hogy az Apple logo használatát nagyon szigorú szabályok mellet engedélyezi az Apple, és ezt az újság jelenlegi megjelenése még minimum szinten se elégíti ki. ... az almalap.hu oldalon felbukkanó Alma logókat, jogvédett tartalmakat, jogvédett ikonokat stb. kérlek vagy vedd le vagy módosítsd hogy megfeleljen a szabályoknak." Ezért az almalap.hu oldaláról eltávolítottam minden logót, jogvédett tartalmat, jogvédett ikont, ...

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Durva. Nekem az a naiv öröm tetszett, ami tegnap a fórumon megnyilvánult a helyzet javulásáról. A magyar változások mindig csak romlást eredményeznek.

Most hatványozva szomorkodok, amiért Almalap vacsora helyett az influenzával küzdöttem inkább...

Névtelen írta...

Hát ez megdöbbentő! Sajnálom.
Nincs semmi remény az életben tartásra?
Ez kicsit bosszúnak tűnik így elsőre a HDSys részéről. :-(

Üdv.:
Ark

Amennyire ismerem a haza Apple viszonteladókat nem fogjál összedobni a szükséges pénzt a lap életben tartásához... :-(

Unknown írta...

Ugyanezt csinálja a bmw magyarország velünk... www.newminiclub.hu

sajnálom!

Névtelen írta...

b+. Így. Finoman és nőiesen.

pbosze írta...

Az. Durva.

"- várj kismalac, segítek!
- nem várok!"

Névtelen írta...

Mást én sem tudok írni, csak azt, hogy durva...Podcastokat legalább majd még gyártassz???

Névtelen írta...

valahol durva, de azert az almalapot megnezve ertheto a dolog
szinvonaltalan volt
igy is tul sokaig elt
remeljuk lesz majd egy jobb magazin almasoknak

H.Z. írta...

Na most örülök, hogy tavaly, amikor laptopot kerestem, mégis lemondtam a Mac-ről. Ezek legalább olyan undorítóak, mint a M$.

Ferenczy Gábor írta...

köszönettel olvastam.
Nem, podcast sem lesz.
Erősen gondolkodom, mi maradjon, mi menjen. Momentán a blog-formátumnak van túlélési esélye.
fg

Megjegyzés küldése