2012. október 29., hétfő

170 pixel széles, de hol van?

"Oké, azt még tudtam, hogy .psd kiterjesztésű" - arról a fájlról, ami valahol az egy terrában (egy Földön) rejtekezett. Hogy található meg a leggyorsabban? Annyit, reméljem, mindenki tud, hogy Finder keresőbe beírja a .psd szöveget, mire sorjáznak a psd állományok (Photoshop fájlok). Nekem vagy ezret talált se perc alatt, köszönhetően a háttérben a feladatra felkészült Spotlightnak. Ebből pont azt az egyet megtalálni viszont, ami 170 pixel (képpont) széles ... nem emberbarát feladat.
Az egyik szájtra tettük fel egyszer, két éve? Hét éve? És most módosítani kellene. A Safari > Beállítások > Advanced paneljén lehet aktiválni a Developer menüt és szolgáltatást. Ilyenkor a böngészőbe CTRL-lal megkattintva egy elemet, meg lehet azt vizsgáltatni. A Safari ablak alját elfoglaló rész számos egyéb mellett képes arra is, hogy megadja, hogy az elem hány képpont széles és magas. Innen a szélesség info. Igen, a nevét is meg lehet tudni a neten lévő fájlnak, képnek, de arra a merevlemezen keresve nem volt találat. Így maradt a méret. Arra emlékeztünk, hogy psd-ből lett generálva a .png fájl, ezért kerestem .psd-t.

És úgy találtam meg,
hogy a Finder keresést bővítettem. Emígyen:


És szorgos népünk győzött. Bár így is volt hat találat, de ezzel sikerült megbírkózni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése