2020. február 19., szerda

Doksi szkennelés iPhone-nal

Mindenre van egy alkalmazás, a címben írt feladatra is. Csupán az általam használt alkalmazás fejlesztői döntöttek úgy, hogy ennyi, az alkalmazást nem fejlesztik tovább. Ki is töröltem. Bosszantott. Annyival tudott többet a doksi lefényképezésénél (1), hogy szépen megtalálta a papír széleit, beforgatta, ki-trapézolta. "De hát ezt tudja az iOS is!" – olvastam. Én még mindig hatost használok, a fotó alkalmazás, bár 12.4.5 az oprendszer (szerintem a legújabb), nem tudja a szkennelést. De tudja, csak nem úgy.


Jegyzetek!
Nem szeretném megérteni, miért, az Apple a Jegyzetekbe rejtette a vágyott szolgáltatást. Nyitsz egy új jegyzetet, a plusz ikonra kattintasz (2), kiválasztod a dokumentum szkennelést (3) és rajta. Ha kell, akkor módosíthatjuk a mesterséges doksiszél felismerést (4). A Gonosz Almalap kacagva figyelte, hogy a bal kézzel tartott telefonon jobb kézzel hogy tudod ezt megtenni anélkül, hogy a telefon megmoccanna. Mentés (5). Több szkennelést is elvégezhetünk egy jegyzetbe.
Hogy nyerem ki a képet a jegyzetekből?
Én elemaileztem magamnak, az Apple nagyobb dicsőségére, mert így egyből a Macen is fel tudom dogozni a beszkennelt anyagot. Egy régi legenda szerint azért olyan kézre állóak az Apple alkalmazásai, mert az összes alkalmazottnak csak ezekkel szabad dolgozni és ér panaszkodni. Szerintem senki sem szkennelt doksit, fényképet közülük mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése