2009. szeptember 20., vasárnap

Hóleopárd könyv (5)

Szkenner megosztás
Ejha. Próbáltam ma átvágni magam a SysPref harmadik során, de a Bluetooth úgy kiakaszt :( Ami egyszerű – billentyűzet, egér – az meg rendesen. Két gépet 12PB és iMac20 már nehéz össze-Bluetootholni, pedig egy asztalon vannak, de valahogy nem akarták eleinte az igazságot. Persze aki Párducot tart a PB12-ön, az egyéb gonoszságra is képes. Az iPhone tethering ... is elindult, mert ügyes vagyok, de hogy ezt egy amerikai átlagfelhasználó – mint Maces célcsoport – hogy oldja meg, kíváncsi lettem.
Ez a bejegyzés egyébként a Scanner Sharing felfedezésekor született. Értem én, de akkor nem lehetne ezt a DVD Sharinggel összevonni, mint periféria, vagy ilyesmi. OKs, így könnyebb megtalálni, meg igen, igaz, miért ne legyen ilyen, bár hányan használnak még szkennert az említett célcsoportból. És hol van akkor a digit kamera share? a videokamera share? ami azért megtehető iLife-fal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése