Az Adobe lassan befejezi a dobozos termékről felhőre váltást, komolyabb alkalmazását már nem is vehetjük meg dobozban, csak havi vagy éves előfizetéssel. Akár szimpi, akár nem.
A grafikon csak az utolsó öt év látható, a felhőbe menetel pár évvel korábban indult. Világoskék az előfizetésből származó árbevétel, szürke pedig a dobozos termékből. A piros csík az adózás előtti nyereség (erről ennyit, mert ez nem pénzügyi blog). Az összes elemzőnél az Adobe részvényei vételre javasoltak. Az Experience Cloud korábban Marketing Cloud néven volt ismert, az Adobe nagyon keményen dolgozik azon, hogy a Google és a Facebook után ő tudjon legtöbbet rólunk, a felhasználókról. A cél persze ugyanaz, a belőlünk képzett, eladható célcsoportok (erről meg emennyit, mert ez sem közösségi média-, sem analitika blog).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése