2022. augusztus 17., szerda

Apple hírek forrása

A blog olvasóban joggal merül fel a kérdés, vajon honnan szedi a blogíró a bejegyzésekhez az ötleteket. A blogíró saját tapasztalatból, a környezetéből, majd a netes forrásokból dolgozik. A netes esetben érdemes mindig ki is próbálni a leírtakat – csúnyán bele lehet szaladni a késbe, amikor az angol nyelvű forrás csak Amerikában, esetleg még Angliában elérhető szolgáltatásról ír. Persze az ember nem néz végig ezeregy szájtot, valamilyen aggregátot, hírgyűjtő szájtot használ – ilyen megoldás a minap említett RSS-olvasó (Hírek, ahogy én szeretem :: RSS) is. És ha nem akarok még egy RSS-olvasó feltöltésével sem foglalkozni, akkor ott a net. Én az Apple Investor News-ra találtam rá évekkel ezelőtt, azóta is biztos mentsvár, ha épp téma hiányban szenvedek (mint most. Kimaxolva: a mentsvárról írni a végső fázis). Itt most egy nagyon hosszú kép jön, amire kattintva az olvasható. Én inkább megnyitnám az eredetit: https://www.techinvestornews.com/Apple.
A szájton azt is jól lehet követni, miként terjed egy hír. Ki az első, aki lehozza, ki veszi át, ki mit emel ki. Ez különösen az Apple sajtóközleményei esetén vidám, már akinek szórakozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése