Aki ennyiből is érti, hogy mit kínál Simple Genius, az ugorjon a szájtjukra, hogy eldönthesse, Macről, iPadről vagy iPhone-ról szeretné menedzselni mostantól a feladatokat, illetve ezekről egyszerre, az adatokat szinkronizálva.
A klasszikus(?) prodzsekt menedzsment példa a ház építés. Ehhez kellenek erőforrások, egyrészt a Montecuccoli kedvenc szava (pénz), másrészt építőanyag, meg szakember, meg gépek, engedélyek, tervek, új tervek, még több pénz,
A menedzselés nem csak a terv felvázolását jelenti, hanem a folyamatos követését is. A követés során rángatjuk az időpontokat, feladatokat, felvezetjük a valóságot, ami összevetődik a tervvel, és máris látjuk, mennyivel jobban vagy rosszabbul jövünk ki.
A prodzsekt-menedzsment önálló szakma, de jó mérnöki érzékkel megáldott felhasználók is vidáman boldogulnak a szoftverekkel. Érdemes persze nem az egész cég működésének menedzselésével kezdeni, hanem egy kisebb feladattal, például egy kiállítás megtervezésével (hely, építmény, szórólap, hostess, ki mikor lesz kint? - minden, ami egyébként egy A4-es lapon vagy egy szomorú txt fájlban rögzült eddig).
A programok reportolni is képesek, így a vezetők csak a legfontosabbat látják, minden a terv szerint halad, költségvetésen belül vagyunk. És melyik vezető elégedettsége nem érne meg pár eurót, amibe egy ilyen szoftver kerül?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése