A Tim Cook, Eddy Cue (iTunes felelős) és Craig Federighi (Apple Store felelős) a közel négy órás megbeszélésen arra várt magyarázatot, hogy az iPhone eladásnak miért csak ötödét adják a Store-ok, amíg ott az iPhone-ok fele megfordul később a Genius Baron (Zsenisor, stipi-stopi) beállítás vagy más probléma miatt. (A Gonosz Almalap itt is megakadt egy pillanatra. Minden második iPhone-nal visszamennek, mert nem tudják kezelni, beállítani? Ejha! Hűha!)
Az Apple több módon is igyekszik a potenciális vevőket a boltba terelni. Ilyen a már hagyományos „Back-to-school" kampány - ismerős itthonról -, illetve a régebbi eszköz beszámítása - ez is ismerős lehet itthonról. Cook még e zárt körben (kacaj) sem nevezte néven az év vége felé boltokba kerülő új Apple terméket - tipp:
Amire az ott nem volt Almalap kíváncsi lett volna
Miként vélekednek az Apple Store vezetők az apple.com webáruházról?
Lehet, hogy értékesítési szempontból két külön csatorna, de akárhogy is az, a végén mindkettőnek ugyanaz a vevő áll - ahogy itthon is az APR-ek (a kitartó AR-ek) és az apple.hu webáruház vevő oldalán. És ahogy itthon is keserűen élik meg az APR-ek, hogy a kényelmes vagy felkészült vevő inkább az apple.hu-ról rendel és szállíttat ki, mintsem felkeressen egy boltot, úgy igaz kell ez legyen Amerikára is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése