Ahogy ez a következő grafikonokról is kiderül, kis szeletet jelent az óra az Apple árbevételében. Az adatokat a Trefistől nyertük, amely számos neves iparági elemző véleményét összegzi. A 224 milliárdos (USD, naná) bevételből 7 milliárd lesz csak az óra utáni bevétel (nem nyereség, bevétel). Az iPadét 7, az iPhone-ét 140 milliárdra becsülik, csak hogy legyen viszonyítási alapunk.
Trefis előrejelzése a várható Apple Watch árbevételről.
Ahogy ma a
Forintos percekben Millásreggeliben elhangzott, az iPhone 5C-vel az Apple megkóstolta az olcsó piacokat és nem tetszett neki, most a drágább órákkal teszteli a luxus-piacot.
"A színes műanyagtól eljutott a színes fémekig" - hangzott a kulcsmondat, de ekkor megérkeztem, és véget ért az autórádiózás.
És találtam egy grafikont az Apple árbevétel megoszlásáról az elmúlt évek adataival. Nem lehet kérdés, hogy az Apple-t az iPhone viszi a hátán.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése