2021. november 24., szerda

The Grove, a legújabb Apple Store – egy kép felér ezer szóval

Az Apple Store az Apple saját üzlete, szerte a világon, Budapesten még nem. Az értékesítésen túl az Apple törekvése az, hogy egyfajta közösségi tér is legyen minden Store, ahol persze eladnak, Apple eszközök használatát oktatják. Los Angelesben most újították fel The Grove üzletüket – az előzőnél kétszer nagyobb alapterület, az első tükörmennyezet (na, a mindig rosszra/jóra gondoló Gonosz Almalap felnevetett). A következő üzleteknek, felújításoknak ez lesz a mintája.
Bizonyára kicsit unatkoztam, mert kiszámoltam, hogy a képen majd kétszáz látogatóra 52 Apple Store dolgozó jut – ők a piros pólósok. Persze pár emberrel +/- tévedhettem. Másképp négy bóklászó, nézelődő potenciális vevőre jut egy eladó. Aki már járt Apple Store-ban, az tudja, hogy szinte be sem léptünk az üzletbe, már letámad egy alkalmazott, iPaddel a kezében, hogy segítsen. Ha bármelyik eszköz előtt lassítasz, egyből jönnek segíteni.
A képen a fehér pötty az Apple Store dolgozókat mutatja, pár helyen – szerintem – a Store menedzserek is feltűnnek, fehér ing, fekete nadrágban. De van szelfiző, fotózó látogató is. Egyéni tanácsadást több helyen is láttam, kiscsoportos oktatást nem, pedig olyat is szoktak tartani, ekkor egy asztal körül három-hat ember követi a zeneszerzés, fényképezés vagy iPhone használatába bevezető oktatót. Jó böngészést, ha valamit rosszul ismertem fel, mea culpa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése