2021. november 19., péntek

enote iPadre

Visszanézek, nem kell kotta nekem,
Kotta nélkül játszom az életem.
E felütés után azonnal meg kell írnom, hogy zenei képzettségem zéró, a gimnáziumi énekkarból tíz perc alatt tettek ki (VPG), még tapsosnak sem voltam jó a ritmusszekcióban (nem, nem a Bolero volt a feladat). Ennek folyománya, hogy az Apple alap alkalmazásai közül a GarageBand az egyetlen, amihez lövésem sincs (na jó, ez így nem igaz, anno podcastokat GarageBanddel szerkesztettem). Az enote-tal sem leszek zenész, de egy szuper, most induló alkalmazást ajánlhatok sok képpel, és kevés szakértő szöveggel.


enote


Bejelentkezés, regisztráció után meg kell adnunk, milyen hangszeren játszunk (ének is választható). És el kell dönteni, hogy amatőrök vagyunk, vagy profik.
Ezt követően kereshetünk, és aki keres, az talál. Az enote weblapja szerint a szóló és kamara darabok már felkerültek a könyvtárukba, az ének és zenekari műveken dolgoznak. Ha befejeznék, akkor jönnének a "stage works", majd a kortárs darabok. Akit jobban érdekel az enote, annak a Facebookon érdemes követni a fejlesztést, a weblap nem túl informatív.



És a kotta. Az automatikus lapozás(!) még nem működik (ezt olvastam, mert kipróbálni biztos nem tudnám). A későbbi fejlesztés része lesz az automatikus kottaírás – pedig már mozdultam a Mezzo csatorna felé az iPaddel a kezemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése