2013. december 27., péntek

Az Apple és az Y generáció

Gondolom, mindenki látta már az Apple idei karácsonyi videóját, aki nem, az pár sorral lejjebb megteheti. A hirdetést sokan dicsérik, milyen ügyesen mutatja be, milyen jó az iPhone 5S, különösen a lassított felvétel funkció. Akiknek tetszett a másfél perc, azok úgy vélik, az Apple remekül találta el a különcnek tűnő, minden pillanatban csak a telefonjának élő tinédzser figuráját - az egyik vásárlói célcsoportját -, aki nem is annyira burokba zárt, számára más a közösségi lét, másként viszonyul a világhoz.



A hirdetés láttán fanyalgók szerint az Apple hirdetése - karácsonyi üdvözletnek álcázva giccses, csöpögős. Mindenki mosolyog, mindenki "hepi"... Az Y-korosztály kapcsán pedig megjegyzik, hogy azért érdekes világ lesz, amikor mindenki befordulva nyomogatja a mobilját - felvéve, ahogy a többiek befordulva nyomkodják a mobiljukat -, majd megnézik hdtv-n egymás filmjeit, amelyen befordulva nyomkodják.
Lehet, hogy így lesz, lehet hogy nem. Az valószínű, hogy húsz-harminc év múlva, amikor a mostani tinédzser korosztály figyeli majd elborzadva gyerekeik és unokáik viselkedését (ajánlom a "bezzeg az én időmben" klasszikust), akkor az Apple videóba ágyazott családi karácsonyi film megnézése lesz az emlékező Harris család egyik közös élménye.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése