2023. május 4., csütörtök

Látnivaló digitális bevándorló számára

Úgy volt, hogy a Maces Számológépről posztolok, a bejegyzéshez tartozó kép készítésekor szükségem lett a Maces billentyűzet command gombjának képére. Mivel a rettenetes magyar nevű "Billentyűzetnéző megtekintése" parancsra megjelenő virtuális billentyűzet nyomkodása sem angol, sem magyar kiosztással nem vezetett eredményre (vagy elnéztem), gondoltam, emoji. A digitális bevándoroltságomat bizonyítja, hogy nem ez volt az első gondolatom. Viszont a szinte mindegyik Szerkesztés menü aljáról elérhető Emoji-böngészőben sem találtam az ikont emojit jelet. Barátunkhoz, a Google-höz fordultam, aki felvilágosított, hogy ugyan jó helyen kerestem az emojik között, de rosszul. A jel/emoji/ikon neve nem "command", mint ahogy az a billentyűn van, hanem "place of interest", azaz látnivaló.
Nincs itt semmi látnivaló, haladjanak tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése