2023. június 20., kedd

Universe – mobilos webfejlesztő mobilos megjelenítésre

A WWDC (Apple fejlesztői konferencia) kapcsán az Apple mindig megnevezi több kategória legjobbnak tartott alkalmazását. Az Universe az egyik nyertes, amellyel weblapot, netes boltot(!) hozhatunk létre. Én az ingyenes próbaverziónak adtam fél órát, hogy megírjam e bejegyzést. Ha szerelembe esnék, akkor tízezer forintért a saját domainemen futtathatnám amit összeraktam, 35 ezer forintért pedig az alkalmazás táncol, énekel és nevet.
A Queen's Tiger Coffee sablon választása közben egyértelmű, hogy ez a web-fejlesztő alkalmazás célja a mobil, asztali gépesek, ti el vagytok felejtve. Ami helyes, mert általában 80-90 százalékban mobilról nézik a honlapokat, minél fiatalabb néz (nem bámul, néz), annál inkább. Ha shopot építenék, akkor bejelentkeztet a PayPal-ba – itt letettem a bolt létrehozásról (nem akartam megadni a Pay Pal-omat a Universe-nek, de az irány az jó). Helyes, hogy nem kell alkalmazások összekötésével a felhasználónak bajlódnia.
A szerkesztés nem bonyolult, nem kell érteni HTML-ül. A lehetőségek persze e miatt korlátozottak, de némi tanulással szinte minden összerakható. Az ingyenes csomag választása miatt a végeredmény https://siteid-2005845.univer.se/ oldalon látható. Az alkalmazás fut iPhone-on, iPaden és Macen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése