2019. október 18., péntek

De hová tűnt Damon Hill és a többi ember? :: játék iPadre

A Hidden Folks (Rejtőzködő emberek) a klasszikus rejtvények egyikének, a "keresd meg a képen az elrejtett tárgyat" iPades verziója. Persze annyival több is, mint amennyivel többet tud az iPad a papírlapnál, animációk, hangok és hasonlók. Az 1490  forintot nekem megérte, eddig vagy tíz órám ment az ember-vadászatra, és még mindig van megoldatlan pálya. És még nem is vásároltam további pályákat. Az értékelés egyértelműen öt-csillagos. Sajnos magyar nyelvű változatlan még nincs, ami igazából nem fájdalom, a fejlesztők várják az önkéntes fordítót, fordítókat – jelzem én is.



Ami nekem hiányzik, a segítség kérés, ha nagyon nem találok valamit, akkor – akár pénzért –, de hadd tudjam meg, hol voltam vaksi (de nem komondor).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése