2019. szeptember 16., hétfő

GarageBand iPaden

Ez egy kedvcsináló bejegyzés, nem több. A Macen is elérhető GarageBand zeneszerzésre, -vágásra, -keverésre és -rögzítésre szolgáló alkalmazás. A neve is mutatja, kezdő zenekarok, zeneszerzők számára készült, bár az Apple-ös legenda szerint a U2 és a Rolling Stones is készített CD-n is kiadott zenét a GarageBanddel. Én anno tíz éve podcast készítésre használtam, azóta nagyon ritkán vettem elő. Ennek persze az is az oka, hogy hallásommal még tapsosnak (értsd: ritmus szekció) is alkalmatlan voltam gimiben, én voltam az első tíz év után, akit eltiltottak a mindenkinek kötelező énekkar látogatásától.


[A nem blogon olvasók számára: videó]

Amikor a GarageBand iOS-en elérhető vált, akkor még egy olyan együttes is létrejött, amely iPadeken zenélt! Nos, a fenti videó mutatja az első lépést. A játszott akkordokért ezúton kérek elnézést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése