2020. szeptember 18., péntek

Safari 14.0

 Ma reggel frissítettem a Macen a Safarit. Gyorsan írom, hogy mi az új. Az egyik, hogy az üres böngésző oldalon, amikor még semmit sem nyitottunk meg, semmit nem nézünk, meg lehet jeleníteni a Kedvenceket, megjelennek a gyakran látogatott webhelyek, privacy report – ha van mit vagy kit feljelentenie a Safarinak – de erről mindjárt bővebben. A későbbi olvasásra mentett oldalak is felsorolhatók – unatkozom, de jó, akkor ezt elolvasom. Végül az ablak hátterébe kép tehető (nem is értem, miért nem ezzel kezdtem a felsorolást – gondolkodott el a Gonosz Almalap).


A legérdekesebb a Privacy, ahol látjuk, hogy a nézett oldalon kívül még milyen szájtok kapnak, kaphatnak adatot a látogatásunkról. Persze, hogy magunkkal kezdtem!

Magyarázom a bizonyítványom

Facebook. Van az oldalon egy FB képpont, ha hirdetünk az FB-n, akkor tudjuk mérni a konverziót – jelenleg épp nem hirdetünk, de mérünk.
A másik FB, volt az oldalon egy "gyere, kövess az FB-n, lám hány ismerősöd követ" kocka, de az most ki van kommentelve, nem látható, csak épp a kód része él.
Google. Analitika. Hogy tudjuk, ki olvas. 
Google Tag Manager. Mert Geiger Tamás tök jó Google képzésén tanította, kipróbáltam, és jól itt maradt.
Google Doubleclick. Na jó, fogalmam sincs, de meg van a délutáni házifeladatom.
Mailchimp. Jobb hasábban van egy hírlevél feliratkozás, ez annak a része. Ha feliratkozol, akkor ezeket a bejegyzéseket kapod meg mailben.

PS: ez a bejegyzés a Google megújult Blogger felületén készült, esek-kelek, ha vmi nem okés, javítani fogom. És öröm: Safari alatt nem igazán működik, csak Chrome alatt, de ott is csak úgy, ha be vagyok jelentkezve a böngészőbe. Mondjam, vagy ne mondjam, hogy eddig nem gmailes email címmel használtam a Boggert?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése