2011. szeptember 5., hétfő

iPad + Ikon net 2GB

Ahogy már írtam, az Almalap szert tett egy 3G-s iPadre, de nem tettem volt bele sim-kártyát, mert nem akartam még egy teljes előfizetési díjat fizetni akkor, amikor az iPadről nem telefonálok, nem sms-ezek. Lehet, hogy már akkor is volt a címben írt előfizetés a Westelnél (oks, T-mobil, csak ezt macerásabb gépelni), de én csak pár napja hallottam. Azonnal le is csaptam rá - természetesen sikertelenül, mert nem volt nálam az iPad vételét igazoló számla. (Ráadásul az iPadem nem is arra a cégre lett véve, ahol a westeles előfizetésem van...) Így vissza az irodába, számla írás - hogy legyen -, számla stornirozás - hogy a könyvelés is boldog lehessen.
A csomag amúgy 2 890 forint, 2GB-ot ad, túlforgalmazási díj nincs(!), csak szűkítik a sávszélességet. Amit nem tudok, hogy külföldről mi az ábra. A jó, hogy nincs hűség - már ez is felháborított, nem hűséges vagyok (dehogy ezért hívom westelnek), hanem kedvezményezett. Van még pár hülye feltétel, amit az adatlapon el lehet olvasni. Amiért kár, hogy nincs nagyobb csomag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése