2020. október 12., hétfő

Mennyire aksi az iPhone aksim?

Mindenki érzi, amikor az iPhone aksija lassan kezdi megadni magát. Hiába indulok neki a napnak feltöltve, délután már spórolósra kell váltanom. De pontosan mi a helyzet? Nézzük meg!
A Beállítások > Akkumulátort választva nézhetjük meg az utolsó 24 óra vagy hét nap aksi életét. A képen az utolsó nap látható. A bal oldali maximum jelzi, itt bizony tápon volt az iPhone. Majd erős esés jön – valaki hívott, lehúztam töltőről és nem raktam vissza, ráadásul erről ment az Internet is (hotspot). Amikor végre leszakadtam a netről, enyhébb esésre vált az oszlopdiagram. Aztán az éjszaka közepén mint amit elvágtak – ekkor merült le a telefonom. Ha ébren lettem volna, akkor láttam volna, hogy most még 40%, a következő másodpercben meg nincs élet, lemerültem.
Amikor észrevettem, hogy már kilenc óra és senki sem hív, akkor töltőre tettem (kis piros oszlopok), és töltőn van most is, nőnek az oszlopok. A töltés alatti időt a halványzöld háttér is mutatja. A töltő erősségét az emelkedés üteme, feltéve, hogy közben nem nagyon használjuk az iPhone-t. Emlékszel még arra a trükre, hogy a telefont repülő módba helyezve egy mozdulattal letilthatod a netről, így nem kezdi el a háttérben dolgozni? (Öt ötlet iPhone és iPad használóknak)
Lassan eljön az ideje egy aksi- vagy iPhone cserének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése