2012. január 20., péntek

Fuze Meeting - iPad alkalmazásom (IX.)

Se szeri, se száma azoknak az alkalmazásoknak, amelyek az „irodától távol" állapot örömteli érzésének eliminálására szolgálnak. Már említettem a FaceTime–ot, ami kispályás versenyző a sokak által favoritnak tartott Fuze Meeting.
A Fuse–t inkább csak próbálgattuk, mint használjuk. Így is vicces látványt nyújtottam, amikor hat fős videó–konferenciába bonyolódtam magammal – szerencsére az AATC előtti folyosó a kora reggeli órákban néptelen. Elvileg, sávszélességtől függve, akár tizenakárhány iPad2, iPhone, Mac, RiM és más eszköz közt is rohangálhattam volna. Ha van videó-, akkor logikusan létezik hang konferencia is, dokumentum megosztás és társai.
Ami miatt nekem szimpatikus a Fuze, hogy demo accounttal – azaz ingyenes próba regisztrálással – ál–hang–konferenciába kapcsolódhatunk be, megelőzve a szolgáltatásért fizetendő 29 dolláros havidíjat. Igen, tudom, a Skype ingyen van, a FaceTime ingyen van (bár az iChat videókonferencia képessége is csak négy fős), a Fuze tudásának csak egyik része a videó–konferencia.
A Fuze Meeting még az Apple saját iPad népszerűsítő videójában is felbukkan, 0:15–0:18 közt látható az alábbi YouTube videón. (Persze, hogy Eszter beszél.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése