Ezzel a jelmondattal indít szeptember végéig tartó kampányt az Apple hazai disztribúciója (Apcom) az oktatásban érintettek - diákok, tanárok és testnevelők - részére. Két gépet kínálhatnak a viszonteladók kedvezményes áron, a MacBookot és a MacBook Pro 13"-t.
A jelmondat és a 10 százalékos ár mellé most először jelentős méretű kampányt is tervez az Apcom. A felsőoktatásban tanulók diákigazolványok tokján is találkozhatunk a kampánnyal, de lesz hirdetés a száznegyvenezres példányszámú Diákkalauzban, amelyet a felsőoktatási intézményekben terjesztenek, illetve további hirdetések öt nagy egyetem lokális lapjában. Ötvennégyezer diák névre szóló levelet is kap. Sőt - ez a legvadabb? legszebb? legérdekesebb? - a Facebookon is lesz hirdetés. Ráadásul némi road-showra is készül az Apcom szeptember 2-11 között, ennek részleteit igyekszünk megtudni és mihamarabb megírni.
Az oktatással kapcsolatos tevékenységet egyébként Gulyás Pisti koordinálja, neki üzenjük: Hajrá! Így tovább! (És az Almalap, ahol tud, segít, mert jó úttörő volt.)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése