A folyamatos NFL rájátszás nézés okán vagy harmincszor meg kellett néznem a UPC Business hirdetését (persze, lehet, hogy a reklámszünet-szörfölés tette ezt velem), ami igazi Gonosz Almalap darab. Két öltönyös fickó vonaglik egy dizájn asztal előtt, két MacBook Pro-n dolgozva, még a Mighty Mouse is bevillan egy pillanatra. Csupán egy a gond, egy bekapcsolt MacBook Pro fedlapján az alma-logó messze világít. A UPC viszont úgy kínál üzletet, hogy a gépeket be sem kapcsolták, nehogy már az alma logó látszódjon. Persze le is ragaszthatták volna, ahogy ezt számos másik reklámban teszik.
A Gonosz Almalapnak persze azonnal a másik szolgáltató, a T-rex jutott eszébe, amely gyors, azonnali számítógép javítási szolgáltatást kínált (nem tudom, él-e még ez a szolgáltatás), ám Macet nem vállaltak. Mi ezt akkor úgy magyaráztuk, hogy azért, mert a Macen nincs mit javítani - értsd: úgy jó, ahogy van, még az kellene, hogy a T-rex hozzányúljon. Most erre a 19-re húzott a UPC lapot nálunk, ők kikapcsolt Mackel biznicelnek.
Folyamatosan piszkálja a hátsó lebenyemet az Apple rigorózus, de érthető védjegy védelme. El is gondolkodtam azon - a mókás UPC láttán -, hogy vajon ilyenkor nem perelne-e az Apple. Hiszen állíthatná, hogy a UPC az ő logóját használva adja el a saját termékét, ahogy ezt teheti az Apple akkor, amikor a képzeletbeli alma-logós bögre (van fekete-fehér-sárga és piros, n:1eFt) miatt perelne, mondván a bögrét a logó adja el. Persze szép világ lenne, mert perelhetne az említett reklámban az asztal gyártója, sőt, a két pasi öltönyének, cipőjének készítője is...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése